مبادله ۵۰۰ عنوان کتاب در ایستگاه دانش کتابخانه علامه طباطبایی

حسین ‌علیمرادی؛ مدیر کتابخانه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به اجرای طرح مبادله کتاب در این کتابخانه گفت: طرح «ایستگاه دانش» را از مهر ماه سال ۹۶ در این مجموعه آغاز کردیم که با استقبال بسیار خوبی از سوی مراجعه‌کنندگان و اعضای کتابخانه روبه‌رو شد.
 
وی افزود: این طرح به دنبال اقبال دانشجویان و دانش‌آموزان کنکوری تاکنون ادامه داشته و قفسه‌ای در کتابخانه به این طرح اختصاص داده شده است.
 
علیمرادی با اشاره به اهداف این طرح، عنوان کرد: در این طرح، شهروندان کتاب‌هایی را که استفاده نمی‌کنند به کتابخانه اهدا می‌کنند و پس از دسته بندی در چرخه استفاده مراجعان قرار می‌گیرد. 
 
وی تاکید کرد: دسترسی دانشجویان و عموم مردم به کتاب‌ با قیمت مناسب و ارزان از دیگر اهداف این طرح به شمار می‌آید، همچنین این طرح با هدف دسترسی ارزان به کتاب و ارائه خدمات فرهنگی به نقاط محروم اجرا می‌شود.
 

 
علیمرادی با بیان اینکه اجرای این طرح در آستانه عید نوروز نیز دنبال می‌شود، گفت: خیلی از مردم در خانه‌تکانی‌های عید نوروز قصد دارند کتاب‌های قدیمی خود را اهدا کنند و این طرح می‌تواند محل مناسبی برای کتاب‌های آن‌ها باشد.
 
به گفته وی، شهروندان می‌توانند تا پایان اسفند از ساعت ۹ تا ۱۷ به کتابخانه علامه طباطبایی(ره) واقع در فرهنگ‌سرای کار و تعاون در بزرگراه یادگار امام جنوب(ره)، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک ۷۶، مراجعه کنند.
 

این مطالب را به اشتراک بگذارید: