فیدی‌باکس‌ها در مترو جابه‌‌جا می‌شوند/ سرقتی در کار نبوده است

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، ازچند روز پیش مسافران مترو با جای خالی دستگاه‌های فیدی‌باکس در برخی ایستگاه‌ها مواجه شدن که احتمال سرقت آن‌ها می‌رفت.    

به‌دنبال پیگیری‌ها و تماس با مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه، مشخص شد برای دسترسی بهتر مسافران از این دستگاه‌ها، تصمیم گرفته شده تا جانمایی جدید انجام شود و تصمیمی برای حذف این دستگاه‌ها اتخاذ نشده است. در حال حاضر ۲۱ ایستگاه مترو مجهز به دستگاه فیدی‌باكس‌اند.
       
بنابه‌ اطلاعات به‌دست آمده، از ابتدا جانمایی این دستگاه‌ها توسط کارگروهی انجام شده بود اما باتوجه به درخواست بعضی از مسئولان ایستگاه‌ها برای دسترسي بهتر شهروندان و مسافران با هماهنگی انجام شده جانمایی‌های جدیدی انجام خواهد شد. این کار با توجه به اولویت ایستگاه‌ها در حال انجام است و بر‌اساس تفاهم‌نامه هيچ‌يک از اين دستگاه‌ها از ايستگاه‌ها حذف نخواهد شد.

مسئولان مترو با رد برخی شنیده‌ها مبنی بر به سرقت رفتن تعدادی از دستگاه‌های فیدی‌باکس و جابه‌جایی آن‌ها به دلیل تامین امنیت بیشتر، سهولت دسترسی مسافران را تنها هدف جابه‌جایی آن‌ها اعلام کردند.

فیدیباکس یک جعبه الکترونیکی سیاه رنگ است که امکان دسترسی به کتابخانه‌ای با صدها کتاب رایگان را برای کاربران فیدیبو فراهم می‌کند. 

این مطالب را به اشتراک بگذارید: