دو کودک گلستانی در میان نامزدهای سومین جام باشگاه‌های کتابخوانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در استان گلستان، احمد گلچین معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، اعلام کرد: «مریم شیخ» از شهرستان کلاله در بخش «نامه به نویسنده» و «نازنین زهرا حسنی» از کتابخانه ثنا با فیلم «خال خال و راه راه» از شهرستان بندرگز در بخش «بهترین فیلم موبایلی» از استان گلستان به عنوان نامزدهای نهایی این دو بخش سومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی معرفی شدند.

وی افزود: پیش از این نیز ۳ باشگاه کتاب‌خوانی «با هم بخوانیم» و «آسیاب بچرخ» از گنبدکاووس و «طلوع مهر-بچه‌های آسمان» از شهرستان کلاله در بخش استمرار این دوره از جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان، نامزد نهایی شدند.

همچنین به گفته وی، در بخش نامزدهایی نهایی سومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی از استان گلستان، باشگاه‌های «بویان» از روستای قره آغاچ و «کوچه رندان- اختر» از شهرستان کلاله به مرحله نهایی راه یافتند.

یادآوری می‌شود، آیین اختتامیه سومین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان ۱۴ اسفندماه در پردیس سینمایی باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد و از برگزیدگان این دوره تقدیر به عمل خواهد آمد.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: