درخشش مسجدسلیمانی‌ها در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی خوزستان

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، آناهیتا باقری با اعلام این خبر گفت: در این جشنواره ۶۱ هزار نفر از کل خوزستان مشارکت داشتند که از این تعداد بالغ بر ۵۰۰۰ نفر از مسجدسلیمان بودند.

وی گفت: مسجدسلیمان در این دوره مانند تمام دوره‌های جشنواره کتابخوانی رضوی جزو شهرستان هایی بود که بیشترین مشارکت را در این جشنواره داشت و امسال نیز در بخش الکترونیک بالاترین آمار را در سطح استان کسب کرد.

باقری ادامه داد: در بخش پویش مجازی ۲۸۷ نفر برگزیده شدند که از این تعداد ۱۱۲ نفر عضو کتابخانه هفت شهیدان هستند و علی‌رغم کمبودها و محدودیت‌هایی که این کتابخانه داشت، در زمره بالاترین سطح مشارکت‌ها در سطح استان قرار گرفت.

وی برگزیدگان این دوره را به این شرح معرفی کرد:

بخش بزرگسال: شکرالله نظر پور (کتابخانه عمومی ارشاد)، نسرین اسدی (کتابخانه میرزا)، پروانه رضایی (کتابخانه موعود)، حمید زمانپور و محبوبه حافظی (هر دو از کتابخانه داراب افسر) و هادی شهبازی (کتابخانه هفت شهیدان).
بخش نوجوان: زهرا منجزی (کتابخانه هفت شهیدان)، آرمان بهزادی و زهرا فرضی کاهکش (هر دو از کتابخانه میرزا)، شیرین صالحی (کتابخانه موعود)، راحله اسدی و هستی قاسمی (هر دو از کتابخانه داراب افسر) و ساسان قادری (کتابخانه عنبر).
بخش کودک: آنیتا تاجمیری (کتابخانه میرزا) و فاطیما تاجمیری (کتابخانه هفت شهیدان).

این مطالب را به اشتراک بگذارید: