حمايت از هنرمندان سیل‌زده استان لرستان در دستور كار ويژه صندوق اعتباری هنر قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر،   سید‌حسین سیدزاده؛ مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در گفت‌وگو با حجت‌الاسلام و‌المسلمین حمید‌رضا حنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان این استان، حمایت این صندوق از هنرمندان مناطق سیل زده را اعلام کرد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر بیان کرد: صندوق اعتباری هنر در کنار اهالی فرهنگ، هنر و رسانه که در سیل اخیر آسیب دیده اند خواهد بود و با توجه به امکانات صندوق در راستای تأمین خسارات عمل خواهد کرد.

سیدزاده افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته متأسفانه بیش از ۲۰۰ فعال فرهنگی و هنری در شهرستان‌های خرم‌آباد، پلدختر، دلفان، کوهدشت، معمولان، دورود و … از این حادثه متحمل خسارات فراوان شده‌اند. سعی ما براین است از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و نماینده صندوق در این استان (فرید رحمتی) هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران آسیب‌دیده از این حادثه را شناسایی و به صورت همه جانبه حمایت کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ضمن تقدیر از مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: این اداره کل حمایت از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه را از مهم‌ترین وظایف خود می‌داند و در این راستا تمام تلاش و پیگیری‌های لازم را صورت خواهد داد.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: