حضور پررنگ شرکت‌های داخلی و خارجی در دومین نمایشگاه کاغذ و مقوا

رضا امیدی؛ مدیر دومین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: ما پارسال یک سالن را به عنوان نخستین تجربه برای نمایشگاه اختصاص دادیم اما امسال دو سالن ۳۵ و ۳۸ را برای این رویداد در نظر گرفتیم و ثبت‌نام از اردیبهشت ماه امسال آغاز شد.
 
وی با اشاره به استقبال فعالان حوزه کاغذ و مقوا از این نمایشگاه، افزود: در این زمینه تاکنون ۴۵ شرکت فعال در این حوزه‌ها برای حضور در نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند و فضای سالن ۳۵ به طور کامل تکمیل شده است.
 
امیدی ادامه داد: از سوی دیگر سالن ۳۸ نیز در حال تکمیل شده است و پیش‌بینی می‌شود با توجه به اقبال مخاطبان، نمایشگاه امسال در سه سالن برگزار شود.
 
وی با اشاره به تنوع ثبت‌نام کنندگان نمایشگاه، توضیح داد: این شرکت‌ها در حوزه‌های مختلف صنعت کاغذسازی، مقواسازی، تولید مواداولیه، ماشین‌آلات کاغذسازی و مواد شیمیایی فعال هستند و تلاش داریم زنجیره کامل تهیه و تولید کاغذ و مقوا در این نمایشگاه حضور داشته باشند.
 
امیدی همچنین به بعد بین‌المللی نمایشگاه اشاره کرد و یادآور شد: تاکنون شرکت‌های مختلفی از کشورهای چین، هند و ترکیه برای حضور در دومین نمایشگاه کاغذ و مقوا ثبت‌نام کرده‌اند، رایزنی‌هایی هم برای حضور شرکت‌های روسیه انجام شده است.
 
وی تاکید کرد: البته تاکید ما بر حضور شرکت‌های اروپایی است تا در زمینه تامین مواد اولیه به تولیدکنندگان کاغذ کمک کنند و به همین منظور از طریق رایزن‌‌های بازرگانی ایران در کشورهای اروپایی و رایزن‌های بازرگانی آن‌ها در ایران اقداماتی را دنبال می‌کنیم.
 
دومین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا ۱۵ تا ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
این مطالب را به اشتراک بگذارید: