جشنواره منطقه‌ای مشاعره «تاره» در کاکی دشتی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی، حمید زارعی در نشست شورای اداری کاکی گفت: در دولت تدبیر و امید در حوزه عمرانی کارهای خوبی مانند احداث دو پلاتو در خورموج و کاکی، ساخت فرهنگسرا در شنبه، بازسازی سالن آمفی‌تئاتر خورموج و ایجاد سالن کنفرانس در فرهنگسرای خورموج، احداث نگارخانه، ایجاد اولین خانه فرهنگ و هنر روستای کشور در چاوشی و تعمیر و تجهیز فضاهای فرهنگی با مبلغ حدود چهار میلیارد تومان صورت گرفته است.

وی افزود: در کنار پرداختن به مسائل عمرانی رشد چشم‌گیری در بخش فرهنگ و هنر نیز اتفاق افتاده و شاخص‌های فرهنگی متعددی برای شهرستان ایجاد کرده‌ایم.

زارعی ادامه داد: نامزدی پایتخت کتاب، شهرستان برتر باشگاه‌های کتابخوانی کشور، شهر شاخص شاهنامه‌خوانی و نقالی کودکان و نوجوانان بخشی از این دستاوردها بوده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی تصریح کرد: شناسایی، آموزش و تربیت هنرمندان و هدایت، رشد و توسعه فعالیت‌های هنری در سطح جامعه از دیگر سیاست‌گذاری‌های مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی بوده است.

زارعی در پایان یادآور شد: جشنواره مشاعره «تاره» که به همت انجمن ادبی «گندم» کاکی و پیگیری‌های عبدالمهدی آسیایی‌فرد با همکاری بخشدار کاکی برگزار می‌شود، یک رویداد ارزشمند در حوزه ادبی شهرستان است.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: