جشنواره ملی شعر شهد شهود برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، محمد جوروند با اعلام این مطلب گفت: نخستین جشنواره ملی شعر شهد شهود با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان والا مقام مدافع حرم و سردار شهید جان‌محمد علی‌پور و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در استان خوزستان برگزار می‌شود.
 
دبیر نخستین جشنواره ملی شهد شهود با اشاره به شرایط کلی شرکت در این جشنواره افزود: هر شاعر می‌تواند حداکثر ۵ اثر را به دبیرخانه این جشنواره  ارسال کند و حق ویرایش آثار برای چاپ در مجموعه شعر جشنواره و سایر محصولات تبلیغی، نزد دبیرخانه جشنواره ملی شهد شهود، محفوظ است، ارسال اثر به منزله پذیرش مقررات جشنواره است و از راه یافتگان به مرحله پایانی جشنواره در مراسم اختتامیه دعوت می‌شود.

وی اضافه کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند در همه قالب‌های شعری کلاسیک (غزل، مثنوی، رباعی و…) و نـو (نیمایی، سپید، و…) آثار خود را به دبیرخانه جشنواره تا ٣٠ فروردین ماه ١٣٩٨ ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن دعوت از همه شاعران کشور برای شرکت در این جشنواره گفت: همه شاعران و هنرمندان کشور می‌توانند سروده‌های خود را که حاصل مطالعه، تجربه‌ و خلاقیت که از پشتوانه فرهنگ اسلامی و ایرانی برخوردار باشد، به دبیرخانه ارسال کنند.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: