جایزه ادبی جمال‌زاده با یک‌سال تاخیر تیرماه ۹۹ برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: فراخوان دومین جایزه ادبی جمال‌زاده امروز چهارشنبه ۱۱ دیماه رونمایی می‌شود و همزمان با رونمایی، سایت جشنواره برای ارسال آثار تا ۲۵ فروردین ماه باز خواهد بود.

علیرضا روحانی افزود: با پیش‌بینی‌های انجام شده ۱۴ تیرماه و همزمان با گرامیداشت روز قلم آیین اختتامیه دومین جایزه جمالزاده برگزار خواهد شد.
 
معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از رونمایی پوستر دومین دوره جایزه ادبی جمال‌زاده خبر داد و گفت: جایزه جمال‌زاده سال گذشته برای اولین بار در اصفهان برگزار شد و سال آینده برای دومین بار در تیرماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

وی افزود: قرار بر این بود با توجه به بازخورد‌هایی که از افراد در برگزاری جشنواره سال گذشته گرفته‌ایم، دومین دوره از جشنواره را قدرت‌مند برگزار کنیم و به همین دلیل به پیشنهاد بسیاری از شرکت‌کنندگان، زمان بیشتری برای ارسال آثار اختصاص داده شده است.

روحانی با بیان اینکه فشردگی زمان، کیفیت جشنواره را تحت تاثیر قرار می‌دهد، گفت: استان اصفهان در حوزه‌های فرهنگی و هنری دارای مکتب است و می‌توان از تمام ظرفیت‌های استان برای برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های متنوع استفاده کرد.
 
وی افزود: نباید رویداد‌های فرهنگی را تنها به روز اصفهان و هفته فرهنگی اصفهان محدود کرد بلکه باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که در طول سال شاهد برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر باشیم.
 
معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: دبیرخانه دومین دوره جایزه ادبی جمال‌زاده شکل گرفته و شورای علمی، شورای سیاست گذاری و عوامل اجرایی مشخص شده است. رویکرد ما در برگزاری این دوره از جشنواره دریافت آثار فاخر از لحاظ کمی و کیفی از سوی نویسندگان و علاقه‌مندان است.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: