ثبت نام بیش از ۳۰ هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد در طرح قرآنی «بشارت ۱۴۵۲»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کهگیلویه وبویراحمد، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح بشارت به عبارتی حفظ جز ۳۰ قرآن کریم است که با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش و همچنین شبکه قرآن و معارف سیما و دستگاه‌های فرهنگی و مذهبی کشور در حال برگزاری است.

عبدالمحمد نمازی با بیان اینکه در این آزمون بیش از ۲ میلیون نفر در سراسر کشور ثبت نام کردند، گفت: بیش از ۳۰ هزار نفر در این آزمون در استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کردند که اکثر آنها دانش‌آموزان هستند.

وی با بیان اینکه این آزمون در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار می‌شود، گفت: آزمون کتبی پنج شنبه ۹ اسفند سال جاری و آزمون شفاهی از ۱۱ اسفند تا ۲۶ اسفند ماه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسانی که در آزمون کتبی ثبت‌نام کرده‌اند، باید از تاریخ ۲۹ بهمن تا ۷ اسفند و کسانی هم که در آزمون شفاهی ثبت نام کرده‌اند، از ۵ اسفندماه می‌توانند به سایت قرآنی ghoran.eduo.i مراجعه کرده و پرینت کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

نمازی افزود: کسانی که در این آزمون‌ها بتوانند نمره ۷۵ را از ۱۰۰ کسب کنند، انتخاب و در قرعه‌کشی جوایز ۳ میلیارد تومانی سراسر کشور شرکت داده می‌شوند و از بقیه جوایز ارزشمند مادی و معنوی این آزمون بهره‌مند خواهند شد.

وی گفت: نتایج آزمون کتبی دو هفته بعد از برگزاری آزمون، اما نتایج آزمون شفاهی در بهار سال آینده اعلام خواهد شد.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: