بزرگداشت حافظ شیرازی در اراک و یزد

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از گروه فرهنگ کمیسیون ملی یونسکو-ایران، در راستای ترویج و گسترش آموزه‌ها و دستاوردهای مشاهیر بزرگ ایران زمین و با رویکرد توسعه گردشگری ادبی_ فرهنگی، مراسم نکوداشت لسان الغیب حافظ شیرازی، ۲۲ و ۲۳ آبان با مشارکت کمیسیون ملی یونسکو_ایران در شهرهای اراک و یزد برگزار می‌شود.

براساس این گزارش آئین بزرگداشت حضرت حافظ در اراک با عنوان «جناب عشق» با سخنرانی عبدالمهدی مستکین، مدیر گروه فرهنگ کمیسیون ملی یونسکو_ ایران و رییس انجمن دوستداران حافظ تهران برگزار می‌شود.
 

 
این برنامه که با شعرخوانی و اجرای موسیقی همراه است، ساعت ۱۶ روز چهارشنبه (۲۲ آبان‌ماه) در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب شهر اراک برگزار خواهد شد.

آئین بزرگداشت حافظ در یزد هم ساعت ۱۸ روز پنج‌شنبه (۲۳ آبان‌ماه) با سخنرانی مصطفی ملکیان، اصغر دادبه و عبدالمهدی مستکین، در دانشکده حضرت رقیه (س)ف واقع در فلکه دوم ازادشهر یزد برگزار می‌شود.
 

 
لازم به ذکر است که انجمن دوستداران حافظ در طول ۱۵ سال که از تاسیس آن می‌گذرد، طی سال‌های اخیر برنامه‌های گسترده و موثری را با رویکرد حفاظت و پاسداری از هویت ملی و فرهنگی، ترویج آموزه‌های مشاهیر جهانی ایران و آشناسازی خانواده‌ها، به‌ویژه نوجوانان و جوانان و دانشگاهیان با عناصر هویت‌ساز فرهنگی، در عرصه ملی و بین المللی برگزار کرده است.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: