برگزیدگان کتاب سال ایلام ۲۴ آذر معرفی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در هفته پژوهش برنامه‌های متنوعی از سوی معاونت فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام پیش‌بینی شده است که جایزه کتاب سال استان ایلام از مهمترین آنهاست.

یونس قیطانی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اعلام این خبر اظهار کرد: روز شنبه ۲۳ آذر ماه با حضور مرادی‌نیا مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از دفاتر انتشاراتی‌ها و کتابفروشی‌ها بازدید و عصر همان روز با اصحاب قلم، نویسندگان و ناشران بومی نشست صمیمانه‌ای برگزار خواهد شد.

وی افزود: سومین دوره جایزه کتاب سال نیز این دوره با مشارکت موسسه فرهنگی، هنری اقلیم هشت ایلام و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام روز یکشنبه بیست و چهارم آذرماه برگزار خواهد شد.

قیطانی محورهای سومین دوره کتاب سال استان را شامل آثار ایرانی و خارجی در حوزه ایلام‌شناسی، آثار پدیدآورندگان ایلامی در تمامی حوزه‌ها دانست و یادآور شد: هدف از برگزاری این دوره را حمایت و تشویق مولفان، مترجمان و ناشران متعهد و ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی اعلام کرد.
manisa escort

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام اضافه کرد: رونمایی از پوستر چهارمین دوره جایزه کتاب سال استان، نشست نقد و بررسی کتاب، رونمایی از کتاب مجموعه اشعار شاعر توانمند ایلامی حشمت منصوری جشمیدی و… از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش است.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: