برگزاری ۶ نشست تخصصی در بیست‌وششمین نمایشگاه چاپ

حشمت‌الله بسطامی، مدیر روابط عمومی بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی در حاشیه این نمایشگاه گفت: امسال شش نشست برای چهار روز برپایی نمایشگاه در نظر گرفته شده است که دربردارنده موضوعات به‌روز و مورد نیاز چاپخانه‌داران است.
 
وی ادامه داد: در این زمینه قرار است این نشست‌ها در موضوعاتی چون چاپ و بسته‌بندی مبتنی بر تکنولوژی دیجیتال، مدیریت رنگ در چاپ افست، تکنولوژی چاپ و بسته‌بندی و ماشین‌آلات آن و چاپ نرو وب و اهمیت آن برگزار شود.
 
بسطامی با اشاره به دیگر موضوعات پیش‌بینی شده برای این نمایشگاه توضیح داد: با توجه به اهمیت صادرات در حوزه چاپ، یکی از کارگا‌ه‌ها را به این موضوع اختصاص داده‌ایم و درباره نقش چاپ و بسته‌بندی در صادرات و بازاریابی جهانی با حضور دست‌اندرکاران این حوزه، این کارگاه را برگزار خواهیم کرد.
 
وی تاکید کرد: دیجیتال مارکتینگ یکی دیگر از حوزه‌های کمترشناخته شده در حوزه چاپ است که در نشستی مجزا با حضور کارشناسان نقش دیجیتال مارکتینگ در صنعت چاپ و بسته‌بندی را بررسی می‌کنیم.
 
بسطامی همچنین درباره مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در روز جمعه ۸ آذر گفت: این مراسم ساعت ۱۰:۳۰ با حضور جمعی از مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه چاپ و بسته‌بندی در سالن ۳۸ برگزار می‌شود.
 
بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران ۸ تا ۱۱ آذر ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
این مطالب را به اشتراک بگذارید: