برپایی جشن‌های پیروزی انقلاب در شاهرود با کتابخوانی کودکان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، در جشن انقلاب بخش کودک کتابخانه عمومی ۲۲ بهمن شهرستان شاهرود به همت کتابداران بخش کودک این کتابخانه، هاشیدا نامجو کتاب «سیبیل بابت می‌چرخه» نوشته ناصر کشاورز را به صورت نمایشی معرفی کرد.

همچنین سارینا ربیعی نژاد کتاب «پادشاه یک دقیقه‌ای» نوشته غلامرضا ابروی را به صورت نمایشی همراه با صورتک اجرا کرد و مهتاب رضایی هم کتاب طنز «بمیر و بدم» نوشته علی اکبر دهخدا را به صورت عروسکی به نمایش درآورد.

در این مراسم، مهدیس رضایی کتاب «فانتزی مشاهیر» نوشته سیداحسان عمادی و سارا قربانی هم قسمتی از «لطیفه‌های ریزه میزه» نوشته هادی بنایی را به صورت عروسکی نمایش دادند. همچنین فائزه و فاطمه ملک  کتاب «لطیفه‌های دانش آموزی» نوشته فاطمه پورهاشمی را با عروسک‌های انگشتی نمایش دادند.

برگزاری مسابقه با عنوان «شعار انقلاب» هم از دیگر برنامه‌های این کتابخانه در جشن پیروزی انقلاب اسلامی بود.

محمدی، معاون فرهنگی فرماندار شهرستان شاهرود در این برنامه ضمن قدردانی از کتابداران بخش کودک کتابخانه عمومی ۲۲ بهمن این شهرستان، گفت: حضور مادران به همراه کودکانشان در کتابخانه هیچ وقت بی‌ثمر نمی‌ماند و نتایج این حضور را در آینده خواهید دید.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی بخش کودک کتابخانه عمومی ۲۲ بهمن شاهرود از کودکان خواست در برنامه‌های فرهنگی این کتابخانه شرکت کنند.

در ادامه زهرا حسینی مسئول این کتابخانه عمومی هم در سخنانی گفت: برگزاری نشست کتاب‌خوان طنز شیوه‌ای نوین در برپایی نشست‌های کتاب‌خوان است و موجب ترغیب کودکان به مطالعه می‌شود.

در پایان هم به کودکان شرکت کننده در برنامه‌ها، جوایزی اهدا شد.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: