اولین کاروان بهار مهربانی کتابخانه های عمومی از کرمانشاه به خوزستان رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، منصور کوهی رستمی افزود: با توجه به هماهنگی های و دستور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و مشارکت معاونت توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی این نهاد، ۹ استان شامل تهران، البرز، اصفهان، کرمان، فارس، بوشهر، هرمزگان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استان های معین خوزستان معرفی شدند.

وی با اشاره به نیاز سیل زدگان در فعالیت های فرهنگی افزود: ۵ ایستگاه سیار کتابخانه ای در قالب بهار مهربانی و با امکاناتی چون: کتاب، و اسباب بازی و اجرای برنامه های فرهنگی قصه گویی، بازی های جمعی و نمایش فیلم کار امداد رسانی فرهنگی را انجام می دهند.

رستمی اضافه کرد: کاروان کرمانشاه در شهرستان های شوش، شوشتر و دزفول مستقر شد و فعالیت های فرهنگی را با حضور کتابداران شهرستان های معین اجرا کرد.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خوزستان با بیان اینکه ۴ ایستگاه سیار از استان های تهران و البرز تا چند روز دیگر وارد استان می شودند، گفت: این کاروان ها برای بیش از ۶۰ کمپ اسکان برنامه ریزی شده اند.

وی در پایان یادآور شد: این کاروان ها برای پوشش شهرستان شوش ، شوشتر، باوی، حمیدیه، دشت آزادگان، هویزه و شادگان دسته بندی شدند و کتابداران علاقه مند در این کاروان ها فعالیت می کنند.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: