انتخابات انجمن صنفی داستان نویسان تهران برگزار می‌شود

ضحی کاظمی، دبیر انجمن صنفی داستان‌نویسان تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره برگزاری سومین دوره انتخابات این انجمن بیان کرد: سومین مجمع عمومی انجمن و دومین دوره انتخابات هیات مدیره و بازرسان سه‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

 وی افزود: تا این لحظه ۱۰ نفر برای عضویت در هیات مدیره و دو نفر برای تصدی به‌عنوان بازرس انجمن نامزد شده‌اند اما متقاضیان تا آخرین روز نیز فرصت دارند تا نامزدی خود را اعلام کنند. آقایان محمد‌هاشم اکبریانی،  آتوسا زرنگار‌زاده شیرازی، ضحی کاظمی، فاطمه قدرتی، شهلا آبنوس، تکتم توسلی، هادی قادری، محمود قلی‌پور، حمید‌ بابایی و محمود مرزوقی و امیر خداوردی و مهدی اسدی نیز برای تصدی عنوان بازرس نامزد شده‌اند.     
 
کاظمی ادامه داد: رای‌گیری و انتخابات در مجمع عمومی عادی برگزار و در مجمع عمومی فوق‌العاده گزارش مالی و فعالیت دو ساله هیات مدیره ارائه می‌شود؛ علاوه براین در مجمع فوق‌العاده مقرر شده تا درباره بازبینی اساس‌نامه و ایجاد شرایط عضو‌گیری وابسته بررسی و گفت‌و‌گو شود.

وی گفت: انتشار دو عنوان کتاب، سکونت در تهران و ناشر نبودن از شرایط عضویت در انجمن است اما برای اعضای وابسته شرایط و حق عضویت متفاوتی خواهند داشت. یکی از ایده‌ها این است که نویسندگانی که یک عنوان کتاب داشته باشند نیز بتوانند به عضویت انجمن دربیایند.

کاظمی بیان کرد: این مجمع ساعت ۱۰ صبح در سالن موسسه خیریه مهرطه به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان لارستان، کوچه مجلسی، پلاک ۲۷ برگزار می‌شود.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: