افزایش فروش در بخش آموزشی نمایشگاه کتاب

اکبر رئیس‌نیا؛ مدیر بخش ناشران آموزشی سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به فعالیت‌های این بخش گفت: امسال ۹۸ ناشر در ۸۹ غرفه مستقل در بخش ناشران آموزشی نمایشگاه تهران حضور داشتند و کتاب‌های خود را عرضه کردند.
 
وی افزود: به نظر من بخش آموزشی نسبت به سال گذشته هم از نظر بازدیدکننده و هم از نظر تعداد و تنوع کتاب‌های آموزشی افزایش داشت و بهتر بود.
 
رئیس‌نیا با بیان اینکه بخش آموزشی در همه روزها یکی از بخش‌های‌ پررفت ‌و آمد و پرمخاطب بود، عنوان کرد: در این زمینه از ناشران نظرخواهی کردیم تا ببینیم وضعیت فروش غرفه‌ها نسبت به سال گذشته چطور بوده است و متوجه شدیم که در برخی غرفه‌ها از نظر فروش ریالی و تعداد کتاب رشد داشته‌ایم.
 
وی یادآور شد: البته در این میان ممکن است نسبت به سال گذشته ناشران کتاب کمتری فروخته باشند اما به‌دلیل آنکه قیمت کتاب‌ گران شده است، مبلغ ریالی بیشتری فروش داشته‌اند و البته برخی ناشران نیز از نظر مبلغ و تعداد فروش فروش خوبی داشتند.
 
مدیر بخش ناشران آموزشی با اشاره به کاهش متراژ ناشران آموزشی در نمایشگاه سی‌ودوم، گفت: امسال اگرچه ما در جای قبلی خود در رواق غربی مصلا بودیم اما حدود ۷۵۰ مترمربع از سالن‌های ما کم شد و مجبور شدیم ناشران را در فضای محدودتری جانمایی کنیم.
 
 
این مطالب را به اشتراک بگذارید: