آرادمان با ۲۵کتاب جدید در نمایشگاه حاضر است

علیرضا بهرامی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد:‌ انتشارات آرادمان امسال با ۲۵ اثر جدید به نمایشگاه کتاب آمده است که این کتاب‌ها در حوزه‌های رمان ترجمه، رمان فارسی، نمایشنامه، شعر فارسی، شعر ترجمه و کتاب‌های هنری است.

مدیر انتشارات آرادمان با اشاره به مجموعه شعرهای جدید این انتشارات گفت: کتاب‌های «قی‌چی»، اثر شهرام پوررستم، «ترانه‌های گمشده در کوچه‌های باد»، اثر محمود معتقدی، مجموعه ترانه «تقصیر دنیا بود و تهرونش»، اثر هادی خورشاهیان، مجموعه شعر «از نو تازه شویم» و «چرخ زدن با دلتنگی»، اثر محمدباقر کلاهی‌اهری، «ردی از زنان خاوری»، اثر وحید ضیائی، «سکوت سهم جیرجیرک‌هاست»، اثر محمد مفتاحی، «مردم از گلوله‌ها بیشترند»، اثر مانی چهکندی‌‌نژاد، «ماه می‌تابد بر تمام بوسه‌ها» رضا عابدین‌زاده جدیدترین آثار آرادمان در حوزه شعر است.

وی ادامه داد: امسال شاهد انتشار مجموعه شعر «چیدمان نامنظم شکوفه‌ها» بودیم؛ کتابی که گزیده‌ای از آثار برتر برگزیدگان جایزه شعر خبرنگاران است. کتاب «آن صورت دردمند» که گزیده هایکوهای سانتو کاتاندا است و «درخت آلو زیر پنجره» که گزیده شعر چین در دوره تانگ است با ترجمه رضا عابدین‌زاده از تازه‌های ما در حوزه شعر ترجمه است.
 
بهرامی در معرفی کتاب‌های جدید انتشارات آرادمان گفت: «حوا خودش بهشت است»، کتاب جدیدی است که به شعر و زندگی عمران صلاحی می‌پردازد؛ این کتاب با تالیف داوود ملک‌زاده منتشر شده است. «زندگی من به مثابه یک سوژه» با عنوان فرعی «شعرخوانی با شاعران ناشناخته» مجموعه شعری از شاعران ناشناخته است که با ترجمه مجتبی هوشیار محبوب منتشر شده است.
 
وی افزود: سه نمایشنامه «30 دی ۹۵»، «معاشر»، «گزارش یک مهمانی»، از احسان حاجی‌پور، مجموعه داستان «پرنده کوکی  و زن سه‌شنبه»، اثر موراکامی با ترجمه اسدالله حقانی، رمان «تو برگشتی» اثر راضیه حسینی و داستان بلند «ماجرای دندونام» اثر والریا لوییزلی با ترجمه رضا عابدین‌زاده و وحید پورجعفری از دیگر تازه‌های آرادمان در نمایشگاه سی‌ودوم است.
 
این شاعر و روزنامه‌نگار در پایان گفت: در ادامه پروژه کتاب‌های رنگ‌آمیزی امسال نیز چهار کتاب تلفیقی در حوزه ادبیات و هنر داریم. «رویای سیمرغ» که داستان سیمرغ به روایت شاهنامه چاپ مسکو است، «دور دنیا در هشتاد روز»، که خلاصه‌ای از داستان مشهور ژول ورن است، «باران عشق»، همراه با شاهکارهای سبک هندی و «دنیای صوفی» عناوین این چهار کتاب جدید است.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: