​رونمایی از تندیس افشین یداللهی در ارسباران

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،‌ در روزهای پایانی اسفند ۹۷ خبر بدی میان اهالی ادبیات دست به دست شد. مهدی ایوبی، شاعر و ترانه‌سرا در صفحه اینستاگرامی خود از شکسته شدن تندیس افشین یداللهی از سوی فرهنگسرای ارسباران گلایه کرده بود. در همین راستا و در همان روزها، خبرگزاری ایبنا پیگیر این موضوع شد و به گفت‌وگو با سعید صدراییان، مدیر جدید فرهنگسرای ارسباران پرداخت که وی ضمن عذرخواهی از اهالی فرهنگ، قول ترمیم تندیس را داد.
 
حال بعد از گذشت کمتر از دو ماه از آن اتفاق، قرار است که تندیس افشین یداللهی در فرهنگسرای ارسباران تهران رونمایی شود. مهدی ایوبی، شاعر، ترانه‌سرا و از اعضای هیات مدیره «خانه ترانه» در این باره به ایبنا گفت: بعد از اتفاقات ناگواری که در آخرین روزهای سال ۹۷ رخ داد؛ با پیگیری سعید صدراییان و جلساتی که با وی داشتیم قرار شد که «خانه ترانه»‌ با اجرای روزبه بمانی به ارسباران برگردد.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه تا به امروز یک جلسه در ارسباران برگزار شده و جلسه دوم نیز فردا برگزار خواهد شد و قرار است که پنجشنبه‌های دوم و چهارم هر ماه جلسه «خانه ترانه» در ارسباران برگزار شود.
 
این شاعر و ترانه‌سرا در توضیح رونمایی از تندیس جدید زنده‌یاد افشین یداللهی گفت: متاسفانه تندیس قبلی قابل تعمیر نبود، به همین دلیل تندیس جدیدی را طراحی کردیم و این تندیس با لطف و هزینه فرهنگسرای ارسباران آماده شده و قرار است که در جلسه فردا رونمایی و جانمایی شود.

وی افزود: این تندیس با طراحی ابراهیم منتظری آماده شده و قرار است که در جلسه فردا و با حضور مدیریت فرهنگسرا و بچه‌های «خانه ترانه» در جلسه فردای «خانه ترانه» رونمایی شود.
 
ایوبی در پایان گفت: از تلاش‌های مدیریت فرهنگسرای ارسباران سپاسگزارم که کوشیدند تا آن اتفاقات تلخ گذشته را به فراموشی بسپاریم. امیدوارم که چنین رویکردی را در همه فرهنگسراهایی که قرار است متولی کارهای فرهنگی باشند، شاهد باشیم.
 

این مطالب را به اشتراک بگذارید: