برگزاری کارکاه «پیوند متن و تصویر» در بوشهر

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این نشست، گفت: ارتباط موثر میان تصویرگران، ناشران و نویسندگان باعث رونق بخشیدن به صنعت چاپ و نشر استان می‌شود.

آنیتا مظفری در ادامه با اشاره به اینکه جایگاه حوزه چاپ و نشر در خور شأن استان بوشهر نیست، افزود: نبود ارتباط و هم‌افزایی میان تصویرگران و ناشران موجب شده هنر تصویرگری در جامعه شناخته شده نباشد.

وی در پایان با بیان اینکه نشست «پیوند متن و تصویر» از سری برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در بوشهر بود که با تاخیر در این روز برگزار شد، تصریح کرد: این نشست با هدف ارتباط و شناخت بیشتر گروه‌های مخاطب (شامل ناشران، نویسندگان و تصویرگران» و تبادل اطلاعات به‌منظور افزایش مخاطبان این بخش برنامه‌ریزی شده است.

در ادامه نرگس رومینا، فاطمه ایران‌زاد، عبدالله رئیسی و علی بهی‌پور نکاتی را در خصوص اهمیت تصویرگری در صنعت نشر مطرح کردند.

یادآوری می‌شود، این کارگاه با حضور ۵۷ نفر در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: