استقبال ‌ کم‌سابقه از تصحیح شفیعی‌کدکنی از تذکره‌الاولیا در روز اول نمایشگاه

مسئول غرفه انتشارات سخن در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، از فروش بالای تصحیح شفیعی کدکنی از تذکره‌الاولیا خبر داد و گفت: از مجموعه دو جلدی تذکره‌الاولیا با تصحیح محمدرضا شفیعی‌کدکنی نسبت به قیمت، حجم و فوق تخصصی بودن آن استقبال بالا و عالی شده است.
 
او ادامه داد: تصحیح شفیعی کدکنی از تذکره‌الاولیا کتابی حدود ۲۰۰۰ صفحه است، ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد و یک جلد آن کامل تعلیقات، اعلام و اشخاص، اماکن و این قبیل موارد است، بنابراین کتاب دلی نیست و جلد دوم آن کاملا تخصصی است و به درد دو گروه دانشجویان رشته ادبیات و محققان این رشته می‌خورد؛ ولی از امروز صبح در غرفه شاهد این بودیم که هر کسی از غرفه بازدید داشته، سراغ این کتاب را گرفته و هر کسی آن را دیده، گل از گلش شکفته و با وجود قیمت تقریبا بالای آن، آن را خریداری کرده‌اند. به نظر من فروش این کتاب در ۷ یا ۸ ساعت گذشته ار روز اول نمایشگاه عالی است.
 
مسئول غرفه انتشارات سخن در ادامه گفت: علاوه بر کتاب تذکره‌الاولیا، دیگر کتاب‌های شفیعی‌کدکنی، همچنان همیشه پرفروش بوده است. همچنین کتاب‌هایی که با موقوفات افشار کار کرده‌‌ایم، کتاب‌های الهی‌قمشه‌ای، کتاب‌های همایی و تصحیح جدید حدیقه سنایی جزو کتاب‌های پر استقبال و پرفروش روز اول انتشارات سخن بوده است.
 
 
 سی‌ودومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
این مطالب را به اشتراک بگذارید: