مجموعه قوانینی برای پولدار شدن

نویسنده
حسین مطیع
مترجم
----------
تعداد صفحات
176 صفحه
سال نشر
1394
قطع
رقعی
ناشر
بوکتاب
شابک
978-622-6518-07-9
قیمت
250000 ریال

مجموعه قوانینی برای پولدار شدن

Rules to be rich

راههای افزایش در آمد

یکی از بهترین روش‌ها برای رسیدن به درآمد بیشتر در کسب و کار، دانستن استراتژی‌هایی است که میلیونرهای خودساخته آنها را انجام می‌دهند.

پس انداز کردن پول یک روش عالی برای افزایش ثروت است اما نباید از درآمد غافل شد زیرا کسب درآمد مهم‌ترین چیزی است که ثروتمندان تمرکز ویژه‌ای بر روی آن دارند. استیو سایبولد، میلیونر خودساخته نوشته است:

اکثر مردم به قدری به پس انداز کردن پول و کمتر کردن هزینه‌ها اهمیت می‌دهند و وقت‌شان را برای آنها سپری می‌کنند که از موقعیت‌ها و فرصت‌هایی که در زندگی برایشان پیش می‌آید غافل می‌شوند. این در حالی است که ثروتمندان با وجود اینکه به پس انداز کردن اهمیت داده و می‌دانند چقدر نقش مهمی در ثروت‌اندوزی ایفا می‌کند اما توجه ویژه آنها به درآمد است و درآمدزایی را از پس انداز کردن مهم‌تر می‌دانند.

یکی از بهترین راه‌ها برای دانستن اینکه چطور در یک زمینه موفق شوید این است که سخنان و تجربیات متخصصین آن زمینه را مطالعه کرده و از دیدگاه آنها باخبر شوید. در زمینه کسب درآمد نیز بهترین کسانی که می‌توان از دیدگاهشان استفاده کرد میلیونرهای خودساخته هستند. به همین دلیل می‌خواهیم ۱۱ استراتژی که انجام آنها باعث افزایش درآمد شما می‌شود را بررسی کنیم. همراه با زومیت شده مقاله را دنبال کنید.

توسعه چندین جریان درآمد

توماس کرلی در مطالعات پنج ساله خود بر روی میلیونرهای خودساخته یافته است که عموما میلیونرها دارای چندین جریان درآمد هستند؛ به عبارتی از چند سرمایه‌گذاری مختلف درآمد دارند. او گفته است که از میان افراد ثروتمندی که وی درآمد آنها را مورد مطالعه قرار داده است ۶۵ درصد آنها از ۳ جریان مختلف درآمد دارند. در این مطالعات می‌توان خواند که ۴۵ درصد از این ثروتمندان از ۴ جریان و ۲۹ درصد نیز از ۵ جریان یا بیشتر کسب درآمد می‌کنند.

جالب است بدانید که این جریان‌های مختلف کسب درآمد شامل اجاره املاک مسکونی، سرمایه‌گذاری در بازار بورس سهام و شراکت در تجارت‌ها می‌شود. در نوشته‌های کرلی می‌توان خواند:

به نظر می‌‌رسد که داشتن سه جریان درآمد، رقمی جادویی برای میلیونرهای خودساخته است که من در مطالعاتم با آن مواجه شدم اما هرچه بتوانید شمار جریان‌های کسب درآمد را بیشتر کنید درنتیجه ثروت بیشتری کسب خواهید کرد.

پولتان را سرمایه‌گذاری کنید

گرنت کاردن، کسی که توانست در ۳۰ سالگی به یک میلیون خودساخته تبدیل شود نوشته است:

تنها دلیلی که پول‌هایتان را باید پس‌انداز کنید این است که بتوانید در کار دیگری سرمایه‌گذاری کنید. پس اندازتان را در یک حساب ایمن قرار دهید و از این حساب برای هیچ کاری حتی برای موارد ضروری استفاده نکنید.

این مطالب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *