میرزایی در سمت ریاست پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی ابقا شد

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی، به نقل از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، منصورغلامی، وزیر علوم، در حکمی حسین میرزایی را به مدت چهار سال در سمت ریاست پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی ابقا کرد.
 
در این حکم خطاب به دکتر حسین میرزایی آمده است:
با توجه به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب عالی و بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری به موجب این حکم در سمت رئیس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی برای یک دوره چهار ساله ابقا می‌شوید.
 
نظر به اهمیت پژوهش‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی و تاثیر آن بر سیاست گذاری فرهنگی و اجتماعی کشور به ویژه توسعه کانون های تفکر در این حوزه آینده‌نگری و شناخت نیازهای جدید در آموزش و گسترش روش‌های توسعه علمی و مطالعات میان رشته ای، لازم است پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی که از ظرفیت مناسبی در این زمینه برخوردار است، با بهره گیری از توان تخصصی و بر اساس اسناد بالادستی جهت زمینه سازی مناسب برای ارتقای فعالیت‌های پژوهشی، فناورانه و نوآورانه در این حوزه گام بردارد.

از جناب عالی انتظار می رود با توکل به خداوند سبحان بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید و با همکاری اعضای هیات علمی و کارکنان ماموریت‌های پژوهشکده را در سطح ملی تبیین کنید و آنها را به نحو احسن به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت المال بکوشید و نهایت اهتمام خویش را در اعمال سیاست‌های موثر جهت صرفه جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت مقررات مالی وارتقای علمی و فرهنگی و اجتماعی آن پژوهشکده به کار ببندید.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: