​فیض شریفی با ۱۴ کتاب چاپ اول و تجدید چاپی در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، فیض شریفی با هفت کتاب تجدید چاپی و هفت کتاب جدید در سی‌ودومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حاضر خواهد شد. کتاب‌های تجدید چاپی او به مناسبت این دوره از نمایشگاه زیر خط چاپ رفته است. او که در کارنامه خود ۴۰ کتاب در زمینه‌های ادبی، نمایشی و سینمایی دارد، سال پرکاری را پشت سر گذاشته است. 

کتاب‌های «منافسات شاعران/ نصرت رحمانی و معاصران»، «نمایش‌نامه‌های من و مامت» (هفت کتاب در یک کتاب) و «کیمیای رحمانی» را نشر سیب سرخ چاپ و منتشر کرده و کتاب «عاشقانه‌های جهان» از سوی انتشارات مرو به چاپ رسیده است. همچنین کتاب «با آن چه در زمینه و صحنه است» را نشر حس هفتم و کتاب شعر «احتمال» را نشر هرمز منتشر کرده است. «نمایش‌نامه‌ی حسنک وزیر» نیز اثری تازه از سوی انتشارات علمی – فرهنگی است.

همچنین در توضیح آثار تجدید چاپی فیض شریفی، چاپ سوم «شعر زمان ما، سید علی صالحی»، چاپ سوم «شعر زمان ما، شفیعی کدکنی»، چاپ سوم «شعر زمان حسین منزوی»، چاپ سوم «شعر زمان منوچهر آتشی»، چاپ سوم «شعر زمان نصرت رحمانی»، چاپ چهارم «شعر زمان سیمین بهبهانی» و چاپ سوم «خیام و پساخیامیان» از سوی انتشارات نگاه برای این دوره از نمایشگاه زیر خط چاپ رفته است.

فیض شرفی، روز جمعه ۶ اردیبهشت‌ماه برای دیدار با مخاطبان خود از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در غرفه سیب سرخ و از ساعت 14 تا ۱۶ در غرفه انتشارات نگاه حضور خواهد یافت.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: