هیئت مدیره جدید اتحادیه چاپخانه‌داران گلستان انتخاب شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گلستان، در این انتخابات که در محل اتاق اصناف شهرستان گرگان برگزار شد، «حمید سلیمانی» نایب‌رییس دوره پیشین توانست با کسب ۷۸ رأی در انتخابات اتحادیه چاپخانه‌داران استان گلستان بیش‌ترین رأی را در کنار سایر کاندیدها کسب کند.

در این انتخابات که با حضور بیش از ۱۰۰ تن از اعضای اتحادیه چاپخانه‌داران استان گلستان برپا شد، ابتدا گزارشی کوتاه از فعالیت‌های دوره قبل قرائت شد و سپس رأی‌گیری صورت گرفت.

پس از پایان رأی‌گیری و شمارش آراء به ترتیب «حمید سلیمانی» با ۷۸ رأی، «حسن الهی» با ۵۲ رأی، «رضا زاهدی» با ۵۲ رأی، «رضا بارچیان» با ۴۰ رأی و «علی نظری» با ۳۳ رأی بیش‌ترین رأی را از آن خود کردند.

همچنین در پایان این رأی‌گیری «مختار رستمانی» و «علی گیوه» نیز به عنوان دو عضو علی‌البدل، «رضا کوهستانی» به عنوان بازرس اصلی و «داوود شیبانی» به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب و معرفی شدند که این افراد به مدت ۴ سال متصدی اتحادیه چاپخانه‌داران استان گلستان خواهند بود.

یادآوری می‌شود، از نکات قابل‌توجه این انتخابات عدم اقبال اکثریت اعضای اتحادیه چاپخانه‌داران استان گلستان به «رضا بارچیان» رییس دوره پیشین این اتحادیه بود که به عنوان نفر چهارم در این دوره انتخاب شد.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: