هوای بارانی به پردیس کتاب اصفهان رونق بخشید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، سرپرست بخش فروش کتابفروشی پردیس کتاب اصفهان در این رابطه گفت: آمار فروش این کتابفروشی که در مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان واقع است، در ایام نوروز بسیار خوب بود و مسافران و مشتریان ثابت بسیاری از این مرکز خرید کرده‌اند.

مهسا یاوری افزود: پرفروش‌ترین کتاب ادبی پردیس کتاب اصفهان، «یک عاشقانه آرام» از نادر ابراهیمی بود و در میان کتاب‌های ترجمه‌ای، «ملت عشق» همچنان پیشتاز است و فروش بالایی دارد. همچنین کتاب «انسان خردمند» و در کنار آن ادبیات کلاسیک ایران و جهان و کتاب‌هایی مانند «کونت مونت کریستو» و «ژول ورن» نیز بسیار پرطرفدار بودند.

وی با اشاره به فروش خوب کتاب‌های ادبیات کودک و نوجوان نیز تصریح کرد: خوشبختانه خانواده‌ها این روزها خود را ملزم به خرید کتاب برای کودکان و مطالعه می‌دانند و اگر بخواهم درباره پرفروشترین کتاب‌های این بخش سخن بگویم کتابهای نشر پرتقال بسیار فروش خوبی در کتابفروشی ما دارند.

سرپرست فروش شیفت صبح پردیس کتاب درباره علت استقبال خوب از فروش  کتاب در این کتابفروشی گفت: هوای بارانی و مجاورت سینماها باعث شد مسافران در کنار بازدید از اماکن تاریخی و خرید از سیتی سنتر اصفهان، کتاب نیز بخرند و ما از آمار فروش کتاب در این هفته بسیار راضی هستیم. در کنار خرید مسافران مشتریان ثابت ما نیز در تعطیلات استقبال خوبی از پردیس کتاب داشتند.

یادآوری می‌شود، پردیس کتاب اصفهان در سیتی‌سنتر، طبقه‌سوم، ورودی پردیس سینمایی واقع شده و تنها کتابفروشی اصفهان است که تا ۱۲ شب به صورت یک‌سره به فروش کتاب می‌پردازد.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: