نمایشگاه و فروشگاه جدید کتاب‌های «سمت» افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی «سمت»، فروشگاه و نمایشگاه کتاب و بخش اداری بازاریابی و فروش «سمت»، به نشانی جدید واقع در خیابان انقلاب، روبروی دانشگاه تهران، مجتمع تجاری و اداری پارسا، منتقل و افتتاح شد.
 
این مراسم بازگشایی که با حضور حجت‌الاسلام محمد ذبیحی سرپرست سازمان «سمت»، به همراه ابراهیم رضایی معاون اجرایی و محمدرضا سعیدی معاون نظارت علمی- فنی این سازمان، حمیدرضا خادمی رئیس پژوهشکده «سمت»، سیدحسین کاظمی مشاور سرپرست سازمان، جواد ایرجی مدیر روابط عمومی، سهراب احمدی سرپرست انفورماتیک، مهدی فلاح یساولی سرپرست بازاریابی و فروش و جمعی از همکاران اداره فروش و روابط عمومی این سازمان، برگزار شد. 
 
ذبیحی درباره این نقل و انتقال گفت: با توجه به کار کارشناسی که شده بود، فروشگاه سابق «سمت» و اقع در خیابان ابوریحان، از نظر استحکام شرایط مناسبی نداشت و آسیب‌پذیر بود؛ و احتمال خطر برای کارکنان این مجموعه و مراجعان وجود داشت. آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای لطف کردند و با گفتگوها و مکاتباتی که شد، این مکان را به صورت استیجاری در اختیار سازمان «سمت» قرار دادند».
 
وی در ادامه به برخی مزایای فروشگاه جدید «سمت» اشاره کرد و گفت: «یکی از ویژگی‌های برجسته فروشگاه جدید «سمت»، موقعیت مکانی و قرار گرفتنش روبروی درِ اصلی دانشگاه تهران است؛ و در نتیجه دسترسی دانشجویان به کتاب‌های «سمت» تسهیل شده است. همچنین کارهای همکاران مدیریت فروش و بازاریابی این سازمان متمرکزتر شده و ارائه خدمات بهتر انجام خواهد شد».
 
ابراهیم رضایی معاون اجرایی «سمت»، به عنوان متولی اجرایی این جابجایی، ضمن تشکر از همه دست‌اندرکاران در این انتقال، ابراز امیدواری کرد: «ان‌شاءالله محل جدید، برکت درآمدهای سازمان را بیش از پیش افزایش دهد و بتوانیم وظیفه اصلی‌مان را که عرضه مطالب و عناوین علمی به دانشگاه‌هاست، با سرعت و شدت بیشتری ادامه دهیم. همچنین امیدوارم همکاران ما نسبت به مسائل بازاریابی‌ همت بگمارند تا از این مسائل و مشکلات مقطعی که ممکن است در مسائل اقتصادی کشور وجود داشته باشد، به سرعت عبور کنیم».

سیدحسین کاظمی مدیر سابق مدیریت بازاریابی و فروش این سازمان، برخی مزیت‌های انتقال اداره فروش و فروشگاه «سمت» به مکان جدید را برشمرد و گفت: «این جابجایی چند مزیت برای ما دارد. یکی اینکه به بطن بازار کتاب نزدیک‌تر شدیم؛ ان‌شاءالله سایر ناشران و کتابفروشی‌های معتبر هم در این مکان تجاری حضور پیدا کنند. فروشگاه «سمت» به فروشگاه مدرن‌تری تبدیل شده است که می‌تواند تأثیرات مثبتی روی فروش داشته باشد. سیستم اینجا از نظر امنیتی و سرمایش و گرمایش، سیستم مدرن‌تری است، که این امر منجر به صرفه‌جویی در هزینه‌های سازمان نیز می‌شود. در آینده نیز این ساختمان رو به توسعه است و می‌توانیم امکانات بهتری بابت پخش و توزیع کتاب داشته باشیم».
 
نمایشگاه و فروشگاه و بخش اداری بازاریابی و فروش «سمت»، در هفته اخیر به نشانی خیابان انقلاب، روبروی دانشگاه تهران، مجتمع تجاری و اداری پارسا، نقل مکان کرده است و از این پس در مکان جدید، پذیرای پژوهشگران، اساتید، دانشجویان و سایر مخاطبان خود خواهد بود.
 
 
 
 
 

این مطالب را به اشتراک بگذارید: