نشست «تقی‌زاده‌های جدید و وضع منورالفکری در ایران» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) نشست «تقی‌زاده‌های جدید و وضع منورالفکری در ایران» با حضور شخصیت‌هایی همچون آیت الله رشاد و حمید پارسانیا در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

نشست «تقی‌زاده‌های جدید و وضع منورالفکری در ایران» به همت گروه فرهنگ‌پژوهی با همکاری گروه مطالعات انقلاب اسلامی پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

در این نشست علمی آیت‌الله «علی‌اکبر رشاد» رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و عضو هیأت علمی گروه منطق فهم دین به همراه حجت‌الاسلام «حمید پارسانیا»، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران به ارائه مطالب خود می‌پردازند.

همچنین دبیری علمی این نشست نیز بر عهده «سجاد صفار هرندی» است. این نشست روز دوشنبه، ۲۶ فروردین از ساعت ۱۴ تا ۱۶ و ۳۰ دقیقه در محل سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر، خیابان پژوهشگاه (۲)، پلاک ۲ و دفتر قم پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: بلوار پانزده خرداد، کوچه میثمی (ارتباط از طریق ویدئو کنفرانس) برگزار می‌شود و حضور علاقمندان در این نشست علمی بلامانع است.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: