نسخه رایگان گزارش مولر در کتابخانه دیجیتال آمریکا

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از افسپرینگ، روزنامه واشنگتن پست با همکاری انتشارات و کتابفروشی اسکریبنر دو نسخه الکترونیک و چاپی از گزارش رابرت مولر منتشر کرده است که در هفته‌های گذشته به پرفروش‌ترین کتاب آمریکا تبدیل شده است.
 
مطالب این کتاب حاوی گزارش رابرت مولر بازرس ویژه پرونده ادعای مداخله روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا است. انتشارات روزنامه واشنگتن پست این کتاب را به صورت الکترونیک به فروش گذاشته بود ولی حالا کتابخانه‌های به صورت رایگان در اختیار عموم قرار می‌‌دهند.
 
کتابخانه دیجیتال آمریکا (DPLA) اعلام کرده است قصد دارد نسخه الکترونیک این کتاب را به صورت رایگان در کتابخانه‌های عمومی این کشور در اختیار عموم مردم قرار ‌دهد.
 
در این کتاب علاوه بر گزارش مولر درباره انتخابات آمریکا و حوادث بعد از آن ضمیمه‌ای نیز از گزارش ویلیام بار دادستان آمریکا آورده شده است که در هفته‌های گذشته شماره اول لیست کتاب های مستند آمازون بوده است.
 
نکته جالب اینجاست که نسخه فروشی کتاب کیفیت خوبی نداشته است ولی نسخه ارائه شده توسط کتابخانه دیجیتال از کیفیت قابل قبولی برخوردار است که در فرمت پی‌دی‌اف در اختیار کتاب‌خانه‌های عمومی قرار داده خواهد شد.
 
این کتابخانه می‌گوید هر کسی که دسترسی به موبایل یا تبلت دارد می‌تواند با مراجعه به سایت این کتابخانه (dp.la) آن را دانلود کرده و به طور رایگان استفاده کند.
 
کتابخانه عمومی شهر نیویورک هم اکنون نسخه اپلیکیشن این کتاب را ارائه کرده است که کاربران این کتابخانه با دانلود این برنامه می‌توانند از محتوای کتاب استفاده کنند.
این مطالب را به اشتراک بگذارید: