مجموعه داستان «گذر از خوشی‌ها و ناخوشی‌های دنیا» نقد و بررسی شد

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان جنوبی، این کتاب با حضور نویسنده اثر، مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی درمیان، منتقدان اثر و جمعی از کتابداران و اعضا در کتابخانه عمومی استاد احمدی بیرجندی اسدیه این شهرستان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

اصغر ایرانی منتقد اثر ضمن تشکر از حمایت از نویسندگان بومی گفت: بهتر بود این اثر به جای سه داستان با موضوعات مختلف به یک داستان می‌پرداخت. کتاب «گذر از خوشی‌ها و ناخوشی‌های دنیا» به موضوع دفاع مقدس اشاره می‌کند و در ارزیابی آن می‌توان گفت اثری موفق است چرا که داستان به شکلی پیش می‌رود که کشش و جاذبه زیادی دارد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان درمیان و منتقد دیگر اثر ادامه داد: توصیف حوادث، اشخاص و صحنه‌های این کتاب در حد مطلوب است و سرپرستی کودک توسط یک خانم مجرد، موضوع جدیدی است که در اثر مطرح شده است.

در ادامه ماه پری شمسی طبس نویسنده اثر، ضمن تشکر از برگزاری این نشست عنوان داشت: زمانی که این کتاب را نوشتم، هیچ تجربه و دوره آموزشی در زمینه نویسندگی نداشتم. داستان‌های این کتاب بر اساس واقعیت است.

وی همچنین درج نام هانیه عباسی‌مقدم را به عنوان یکی از مؤلفان کتاب، نشانه بی‌مهری ناشر توصیف کرد و این شخصیت را ویراستار اثر معرفی کرد.
 
«گذر از خوشی‌ها و ناخوشی‌های دنیا» نوشته ماه پری شمسی طبس، توسط انتشارات متخصصان آینده در سال ۱۳۹۶ و در ۷۰ صفحه منتشر شده است. این اثر دارای ۳ داستان با عنوان‌های «فراتر از مجنون»، «مجنون خورشید» و «استشهادی برای خدا» است.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: