كتاب «دفاع از ديوانگی» را بشنويد

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) داستان‌های کوتاه وودی آلن با عنوان «دفاع از دیوانگی» در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا قرار گرفته است. اكنون شما می‌توانيد
 اين مجموعه داستان‌های طنز را در دو جلد كه روي سايت www.book.iranseda.ir قرار گرفته است دانلود كنيد و بشنويد.

اين كتاب گويا با صداي اميرزنده دلان و ويدا بابالو روايت شده است و با همكاري واحد چندرسانه‌اي صداي جمهوري اسلامي ايران شبكه ايرانصدا در اختيار مخاطبان مجازي قرار گرفته است.
ويدا بابالو تهيه‌كننده كتاب گوياي «دفاع از ديوانگي» در این باره می‌گوید: نوشته‌های وودی آلن سرشار از اتفاقات امروز در پیوست با فرداست. او زمین و زمان را به هم می‌بافد و برای طنزش از همه ارکان جهان کمک می‌گیرد؛ از فلسفه تا روانشناسی و سیاست…
به نظر من خلاقیت و دید متفاوت وودی آلن به زندگی و آدم‌ها از جنون و یا نبوغ او نشأت می‌گیرد و فلسفه طنز منحصربه‌فردش را می‌سازد.

هميشه بهترین داستان‌های طنز را کسانی نوشته‌اند که آدم‌های بسیار جدی در کار و زندگی‌شان بوده‌اند. كساني كه علاقه‌مندند تا دنیا را از عینک فلسفی وودی آلن مشاهده كنند و به جزئیات آن بخندند، پيشنهاد می‌كنم کتاب دفاع از دیوانگی را حتماً بشنوند.
 
دو جلد كتاب صوتي داستان‌هاي كوتاه وودي آلن كه روي سايت ايرانصدا قرار گرفته است. اين داستان‌ها با ژانرهاي متفاوت و متنوعي براي مخاطبان مجازي و دوستداران و علاقمندان به كتاب صوتي ارائه شده است. در اين مجموعه داستان، تلاش ما بر اين بوده است تا رنگ‌آميزي صوتي بيشتري را به مخاطبان عزيزمان ارائه كنيم و تا از شنيدن داستان لذت بيشتري ببرند.

 

این مطالب را به اشتراک بگذارید: