فعالیت ۱۰۰ نیروی اطلاع رسانی در نمایشگاه کتاب تهران

محمدحسین متولی، مدیر کمیته اطلاع‌رسانی سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: برای بخش ناشران داخلی و خارجی حدود ۱۰۰ نفر نیروی اطلاع‌رسانی در نظر گرفته شده است تا همه بخش‌ها را پوشش دهند.
 
وی افزود: این افراد اقدامانی شامل اطلاع‌رسانی با رایانه در بخش‌های نمایشگاه و توزیه نقشه در نمایشگاه را به عهده دارند.
 
متولی با اشاره به آماده‌سازی یک میلیون نقشه برای نمایشگاه امسال توضیح داد: امسال در کمیته تلاش کرده‌ایم نقشه را هم‌زمان با نخستین روز نمایشگاه در میان مردم توزیع کنیم و در این زمینه اقدامات آغاز شده است.
 
وی یادآور شد: همچنین نقشه و اطلاعات مورد نیاز نمایشگاه نیز بر روی سایت www.book32.ir قرار داده شده است و افراد می‌توانند با مراجعه به این سایت اطلاعات مورد نیاز خود را جستجو کنند.
 
متولی با بیان اینکه اپلیکیشن نمایشگاه نیز آماده شده است، توضیح داد: نقشه نمایشگاه بر روی این اپلیکیشن قرار داده شده است و در ورودی نمایشگاه غرفه‌هایی پیش‌بینی شده است که مراجعه‌کنندگان بتوانند اپلیکیشن نمایشگاه را بر روی تلفن همراه خود دریافت کنند.
 
وی یادآور شد: زمانی که ناشران غرفه خود را دریافت کردند، اطلاعات آن‌ها بر روی سایت نمایشگاه قرار داده می‌شود و امکان جستجوی موضوعی کتاب و ناشر و نویسنده برای مخاطبان فراهم می‌شود.  
 
سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
این مطالب را به اشتراک بگذارید: