عده‌ای نفوذی در کشور از جریان منحرف غرب حمایت می‌کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، دومین همایش عفاف و حجاب استان قم پیش از ظهر امروز یکشنبه ۱۶ تیرماه با حضور آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، حجت‌الاسلام سعید روستاآزاد، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سعید روحانی مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان قم در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد.

آیت‌الله سعیدی در سخنانی در این همایش گفت: در زمان حضرت عیسی (ع) قوم یهود به فتنه‌گری پرداختند. حضرت عیسی (ع) آمد تا دین خدا را به قوم خود معرفی کند اما این قوم در راستای انحراف دین الهی قدم داشتند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) سپس با بیان اینکه عده‌ای یهودی نیستند اما یهودی رفتار می‌کنند، افزود: کسانی هم که خود را منتظر حضرت مهدی (عج) می‌دانند، در زمان ظهور، شمشیر بر حضرت می‌کشند زیرا رفتار امام زمان (عج) مطابق خوی اشرافی‌گری این اشخاص نیست.

امام‌ جمعه قم با اشاره به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: مقام معظم رهبری از جامعه انقلابی امر به‌ معروف و نهی از منکر را مطالبه کرده‌اند و این ادامه همان روشی است که پیامبر اکرم (ص) از یاران و صحابه خودشان داشتند.

آیت‌الله سعیدی با تشریح حمایت عده‌ای نفوذی از جریان منحرف غرب، یادآور شد: عده‌ای نفوذی به اسم آزادی می‌خواهند آزاد باشند. باید با هوشیاری دست دشمنان برای انحراف فکری مسلمانان در زمینه عفاف و حجاب را قطع کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام سعید روستا آزاد معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حجاب را از آن دسته واجباتی دانست که در صورت عمل درست می‌تواند عصبانیت کفار را به دنبال داشته باشد تصریح کرد: استکبار جهانی برای ترویج بی‌بندوباری و بی‌حجابی در حال سرمایه‌گذاری است.

حجت‌الاسلام روستا آزاد افزود: افراد آموزش‌دیده در حوزه تذکر لسانی برای ترویج حجاب و جلوگیری از منکرات در بخش‌هایی از قم فعالیت کنند تا مأموریت دینی خود را در راستای ترویج عفاف و حجاب انجام دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید روحانی مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان قم نیز تشکیل جلسات در ارتباط با فرهنگ عفاف و حجاب را ضروری برشمرد و تأکید کرد: جلساتی در ارتباط با فرهنگ عفاف و حجاب برگزار می‌شود و از تمام خواهران محجبه انتظاراتی داریم که باید موردتوجه قرار دهند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان قم کانون‌های فرهنگی را پیاده‌نظام عرصه عفاف و حجاب معرفی کرد و گفت: انتظار ما این است که بعد از تشکیل جلسات از همه ظرفیت‌ها استفاده شود تا خواهران محجبه با تمام توان فعالیت‌هایشان را ادامه دهند.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: