شمارگان منابع پویش «در هوای انقلاب» به ۱۱ هزار رسید

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی به‌نشر، حسین سعیدی درباره پویش مطالعاتی «در هوای انقلاب»، بیان کرد: در بخش نخست این پویش مطالعاتی که از نهم دی‌ماه امسال آغاز شد، سه رُمان انقلاب شامل «خلوت مدیر»، «تیغ و تاج» و «آدم‌های غلط» از آثار منتشر شده در سال ۹۷ و پرفروش‌های به‌نشر به‌عنوان منابع پویش مطالعاتی «در هوای انقلاب» انتخاب شدند. کتاب «خلوت مدیر» نوشته علی‌اکبر والایی، در مدت سه ماه از برگزاری این پویش مطالعاتی به چاپ پنجم رسید. علاقه‌مندان می‌توانند رمان «خلوت مدیر» را با تخفیف ویژه به بهای ۲۰ هزار تومان تهیه کنند.
 
وی افزود: موضوع این اثر درباره انقلاب اسلامی است و فضای داستانی آن به سال‌های ۱۳۵۵ تا ۱۳۵۷ برمی‌گردد. داستان رمان «خلوت مدیر» از نگاه یک مدیر مدرسه روایت می‌شود که به فضای به شدت فسادآلود فرهنگ و اخلاق جامعه در آن سال‌ها می‌پردازد.
 
سعیدی تصریح کرد: دو اثر دیگر بخش نخست پویش مطالعاتی «در هوای انقلاب»، که کتاب‌های «تیغ و تاج» اثر مصطفی جمشیدی و «آدم‌های غلط» نوشته حسن احمدی است نیز هریک به چاپ سوم رسیده‌‌اند. شرکت‌کنندگان در پویش می‌توانند هریک از این دو اثر را با تخفیف ویژه به بهای ۱۰ هزار تومان تهیه کنند.
 
مدیرعامل به‌نشر با گریزی به موضوعات این دو رمان انقلابی، ادامه داد: رمان «تیغ و تاج» به بازآفرینی خشونت ساواک در دهه ۵۰ برای کنترل و سرکوب انقلابیون می‌پردازد و «آدم‌های غلط» نیز روایت‌گر داستان فردی به نام محسن است که مأموران ساواک، پدرش را به شهادت رسانده‌اند و خودش نیز از سوی آن‌ها گرفتار می‌شود.
 
وی گفت: متقاضیان شرکت در بخش نخست پویش مطالعاتی «در هوای انقلاب» می‌توانند با خرید یکی از سه اثر، مطالعه دقیق کتاب و برگه سوالات که در هریک از آن‌ها وجود دارد، پاسخ سوالات را به همراه کد انحصاری قرعه‌کشی به سامانه ۳۰۰۰۳۲۰۹ پیامک و در قرعه‌کشی پایانی شرکت کنند و جوایز بخش نخست یک هدیه ویژه به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال و هشت جایزه پنج میلیون ریالی به برگزیدگان اعطا می‌شود.
 
سعیدی اظهار کرد: حدود ۴۰ عنوان کتاب از آثار منتشر شده «به‌نشر» و «انتشارات انقلاب اسلامی» در پویش کشوری مطالعاتی «در هوای انقلاب» با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، معرفی و اشتراک کتاب‌های خوانده شده در فضای مجازی و آشنایی نسل جوان با فرهنگ انقلاب اسلامی به‌عنوان منابع این پویش مطالعاتی انتخاب شده‌اند.
 
مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی، افزود: در بخش دوم پویش مطالعاتی«در هوای انقلاب»، کتاب‌های «هندسه انقلاب»، «شب ظلمانی شاهنشاهی»، «ره رهرو رهبر»، «صورت و سیرت انقلاب اسلامی»، «روشنای آینده»، مجموعه ۱۲ جلدی «در هوای انقلاب»، مجموعه ۱۲ جلدی «شاه فراری شده»، «رویای آق تاریم»، «دشت یاغی‌ها»، «آژان برازنده»، «قطب‌نمای بصیرت»، «عطر خنده امام» و «روح سبز ما! بهار ما! سلام» به‌عنوان منابع این پویش انتخاب شده است.
 
وی همچنین گفت: شرکت‌کنندگان در این بخش نیازی به خرید کتاب ندارند. مخاطبان می‌توانند در قالب عکس کتاب و بهترین بخش اثر از نظر مخاطب در صفحات شخصی فضای مجازی که باید به‌صورت عمومی نیز قابل نمایش باشد، به همراه تگ صفحه «بهترین‌های نشر» behtarinhaey_nasher با برچسب #در_هوای_انقلاب به معرفی آثار انتخابی خود بپردازند و برگزیده جوایز این بخش شامل ۴۰ جایزه یک میلیون ریالی شوند که این جوایز در ۱۰ هفته شامل هر هفته چهار جایزه یک میلیون ریالی برای بهترین مطالب به برگزیدگان اعطا می‌شود.
 
سعیدی در پایان بیان کرد: در بخش سوم و پایانی پویش مطالعاتی «در هوای انقلاب»، آثار برتر انقلاب با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و با توجه به نفوذ گروه‌های مرجع در میان نوجوانان و جوانان، توسط شخصیت‌ها و گروه‌های مرجع و رسانه‌ای در فضای مجازی معرفی می‌شود. مهلت شرکت در پویش مطالعاتی «در هوای انقلاب» تا ۱۲ فروردین‌ماه ۹۸ خواهد بود.
این مطالب را به اشتراک بگذارید: