سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان در اهواز برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، محمد جوروند ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه پرخیر و برکت رمضان گفت: نمایشگاه امسال با برپایی ٦٠ غرفه در حوزه‌های مختلف قرآنی پنجم ماه رمضان به مدت یک هفته پذیرای علاقه مندان است.  

وی افزود: نمایشگاه سیزدهم در مقایسه با تمایشگاه‌های قبلی، حضور موسسات قرآنی استان خوزستان با ارائه آثار متنوع در زمینه‌های قرآنی است و نیز به موسسات تبلیغی و جهادی استان در جهت معرفی فعالیت‌های خود در روستاهای استان غرفه اختصاص داده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: برای اولین بار امسال همزمان با برگزاری نمایشگاه قران و عترت در خوزستان، غرفه‌ای نیز در نمایشگاه بزرگ قرآن کریم تهران به خوزستان داده شد که امیدواریم بتوانیم ظرفیت، پتانسیل‌ها و دستاوردهای حوزه‌های قرآنی خوزستان را در معرض دید بازدیدکنندگان از این نمایشگاه قرار دهیم.

جوروند ادامه داد: حضور ناشران قرآنی، مفاخر، قاریان برجسته کشوری و استانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، نشست‌های ادبی با حضور شخصیت‌های قرآنی از برنامه‌های جنبی نمایشگاه قرآن و عترت امسال است.

وی در پایان با اشاره به تغییرات مدیریتی در معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ابراز امیدواری کرد: با این تغییر امسال شاهد پیشرفت و گسترش برنامه‌های قرآنی در روستاهای استان، تعمیم و گسترش فعالیت‌های مختلف قرآنی در زمینه کشف و استعدادیابی قاریان و حافظان قرانی در سطح استان باشیم.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: