«تولد یک قهرمان» رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای معرفت؛ کتاب «تولد یک قهرمان» که به‌عنوان اولین کتاب مجموعه کمیک‌استریپ «ایلیا» از سوی نشر ابراهیم با محوریت شخصیت‌های ابرقهرمان ایرانی منتشر و راهی بازار شده است در فرهنگسرای معرفت رونمائی می‌شود.

مجموعه داستان مصور ایلیا، از سوی شرکت کمیکا طراحی و تولید شده و هر ماه یک شماره از آن منتشر می‌شود. در این ماه جلد پنجم کمیک بوک ایلیا با موضوع ابر قهرمان ایرانی اسلامی منتشر شده است.

این مجموعه روایت کننده داستان ابر قهرمانی است که ۴ نوجوان برخاسته از اقشار مختلف جامعه در طی اتفاقاتی به قدرت‌های ماورایی و فانتزی دست پیدا کرده و از آن برای مبارزه با نیروهای شرور و اهریمنی استفاده می‌کنند.

به گفته ناشر مجموعه مذکور، سعی شده است در مجموعه کتاب‌های «ایلیا» استانداردهای دنیا در زمینه کمیک استریپ رعایت شود و از لحاظ ساختار و جلوه‌های بصری و تکنیکی جذابیت داشته باشد.

همچنین در این مجموعه در بحث‌های قهرمانی بر اساطیر ایرانی تاکید و ویژگی‌های آن‌ها استخراج شده است. این کار در قالب جدید و شخصیت‌های به روز که قابل هم ذات پنداری باشند، انجام شده است. تعالیم اسلامی چون انسان کامل، اخلاق و عرفان هم به‌صورت ساده‌سازی‌ شده در داستان‌های این مجموعه هستند.

این برنامه در فرهنگسرای معرفت روز چهارشنبه ۲۵ دیماه ۱۳۹۸ از ساعت ۱۶ الی ۱۸ با حضور میثم برزا (طراح) و امین توکلی (نویسنده) در سالن شهید نظری رونمائی خواهد شد. علاقه‌مندان جهت شرکت در این برنامه می‌توانند به آدرس شهران بعد از زیر گذر شهید همت فرهنگسرای معرفت مراجعه کنند.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: