تمدید مهلت ارسال آثار به یازدهمین جشنواره مطبوعات اصفهان تا ۳۱ مرداد

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در اصفهان، اصغر مختاری، معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در نشست خبری یازدهمین جشنواره مطبوعات مکتوب و الکترونیک استان اصفهان، گفت: این جشنواره به صورت دوسالانه برگزار می‌شود و علاقه مندان به حضور در این جشنواره تا سی و یکم مردادماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

مختاری با ابراز خرسندی از تعداد آثار ارسالی به یازدهمین جشنواره مطبوعات مکتوب و الکترونیک استان افزود: تعداد آثار نسبت به دوسالانه بهتر بوده اما نسبت به دراز مدت جای کار دارد. این جشنواره مخصوص اصحاب رسانه و‌ خبرنگاران است و کسب رتبه در آن می‌تواند به عنوان امتیازی برای هر شخص در سال‌های بعدی مورد استفاده قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم واگذاری امور به بخش خصوصی گفت: اجرای یازدهمین جشنواره مطبوعات مکتوب و الکترونیک استان اصفهان به خانه مطبوعات به عنوان تنها تشکل رسمی دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شده است.

مختاری شعار امسال جشنواره مطبوعات را رسانه در گام دوم انقلاب عنوان کرد و افزود: دبیرخانه علمی جشنواره مطبوعات در دانشگاه فرهنگ و هنر واقع شده و مدیریت اجرایی این جشنواره نیز بر عهده ریاست این دانشگاه قرار دارد.

در پایان این نشست از پوستر یازدهمین جشنواره مطبوعات مکتوب و الکترونیک استان اصفهان رونمایی شد.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: