تصویب بودجه ۱۵ میلیارد تومانی برای نمایشگاه کتاب/ بن‌کارت‌های رایگان حذف می‌شود

ایوب دهقانکار؛ سخنگوی سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برگزاری دومین نشست شورای برنامه‌ریزی صنفی نمایشگاه کتاب تهران، عنوان کرد: در این نشست که روز گذشته (دوشنبه ۶ اسفند) با حضور اعضای شورا برگزار شد، پس از تصویب کلیات برنامه و بودجه سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران این بودجه‌ها به مدیران کمیته‌ها ابلاغ شد.
 
وی افزود: مبلغ کلی این بودجه ۱۵ میلیارد تومان است که در کمیته‌های مختلف برای اجرا و پیگیری کارها ابلاغ شده است، در این زمینه تلاش کردیم با توجه به تورم و افزایش قیمت‌ها، بودجه نمایشگاه امسال از نمایشگاه سی‌ویکم بیشتر نشود. 

دهقانکار با بیان اینکه صرفه‌جویی و چابک‌سازی را در راستای اقتصاد مقاومتی در سرلوحه برنامه‌ها قرار داده‌ایم، گفت: برای نمایشگاه امسال بسیاری از هزینه‌های بخش‌های مختلف را کاهش دادیم، تعداد نفرات را نیز کاهش دادیم تا به صرفه‌جویی کلی در هزینه‌ها منجر شود. 

وی تاکید کرد: یکی از صرفه‌جویی‌ها در زمینه حذف بن‌کارت‌های رایگان است و بن‌هایی که قرار است داده شود به صورت مشارکتی خواهد بود. 
 
دهقانکار با اشاره به دیگر موضوعات مطروحه در این نشست، گفت: همچنین قرار شد کمیته‌ها به‌زودی برنامه‌ها و اقدامات خود در نمایشگاه کتاب تهران را اعلام کنند و در شورای برنامه‌ریزی اصناف تایید و سپس اجرایی شود.
 
وی تاکید کرد: همچنین پس از اعلام برنامه‌هایی که کمیته‌ها برای نمایشگاه در هر بخش در نظر گرفته‌اند امیدواریم بتوانیم ثبت‌نام را از اوایل هفته آینده در بخش‌های مختلف آغاز کنیم.
 
سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۴ تا ۱۴ اردیبهشت در مصلای امام خمینی‌(ره) برگزار خواهد شد.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: