«تاروت سفری با کهن الگوها» رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، آیین رونمایی کتاب «تاروت سفری با کهن الگوها» اثر سالی نیکولز، از ساعت ۱۸ تا ۲۰ روز پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ در کافه کتاب نشر رود برگزار می‌شود. این کتاب را نشر هیرمند با ترجمه‌ای از آزاده کامیار منتشر کرده است.
 

سالی نیکولز مدرس نمادگرایی در مؤسسه آموزشی یونگ در لوس‌آنجلس در این کتاب با روشی جذاب و نو تصاویر کارت‌های معروف تاروت را از دیدگاه روان‌شناسی یونگ تفسیر می‌کند. او با کمک اسطوره‌ها و شاهکارهای هنری، معنای هر کارت را بیان می‌کند و اهمیت آن نماد و نیروی آن کارت را در رشد شخصی و روند فردیت به خواننده نشان می‌دهد. او در این کتاب فقط بر کارت‌های اصلی متمرکز شده و آن را همچون نقشه سفر قهرمان به شکلی ترسیم می‌کند. هرکدام از ما می‌توانیم جای خود را در این روایت ساده و داستانی پیدا کنیم و بر اساس آن در مسیر زندگی خود پیش برویم. در انتهای کتاب، نیکولز با ذکر چند روش به خواننده یاد می‌دهد چطور می‌تواند از این کارت‌ها استفاده کند تا بتواند موقعیت‌های زندگی را برای خود تفسیر کند و با توجه به پیام کارت‌ها برای زندگی خود تصمیم بگیرد.

علاقه‌مندان برای حضور در آئین رونمایی و معرفی کتاب «تاروت سفری با کهن الگوها» می‌توانند پنج شنبه ۱۹ اردیبهشت ساعت ۱۸ تا ۲۰ به آدرس کریم خان، نبش سپهبد قرنی، جنب بانک تجارت، پلاک ۱۹۶، واحد اول غربی کافه کتاب نشر رود مراجعه کنند.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: