برگزاری ۸۰ برنامه کتابی در بخش علمی فرهنگی بخش آموزشی

امین آصفی، مدیر علمی فرهنگی بخش آموزشی سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: بخش علمی فرهنگی بخش آموزشی روز چهارشنبه چهارم اردیبهشت با حضور فاطمه مهاجرانی، رئیس مرکز ملی پرورش ملی استعدادهای درخشان به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند.
 
وی افزود: برنامه‌های متنوعی برای نمایشگاه کتاب تهران پیش‌بینی شده است که علاوه بر تهران از استان‌ها و شهرستان‌های مختلف خواهد بود و کشور اتریش نیز برنامه‌ای برگزار خواهد کرد.
 
آصفی با اشاره به مشارکت انجمن‌های مختلف در برنامه‌های این بخش، توضیح داد: انجمن ویراستاران، توزیع کنندگان، مترجمان، ناشران دانشگاهی، شورای هماهنگی تشکل‌ها، انجمن صنفی کسب و کار و انجمن‌های ادبی و علمی برنامه‌های متنوعی را برای این بخش پیش‌بینی کرده‌اند.
 
وی یادآور شد: همچنین استارت‌آپ‌های مختلف با همکاری سازمان‌های متعدد از جمله دانشگاه آزاد، شورایاری‌ها، شورای شهر، شهرداری‌ها، آموزش و پرورش، مجلس، دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.
 
آصفی با بیان اینکه رونمایی از آثار تازه‌منتشر شده از دیگر برنامه‌های بخش به شمار می‌آید، گفت: رونمایی از کتاب نظام موضوعات شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل دانشگاه آزاد اسلامی، رونمایی از کتاب تردیدهای یک شب بارانی، رونمایی کتاب‌های سازمان سمت و رونمایی از بیست کتاب مولفین دهه های ۷۰ و ۸۰ برخی از این برنامه‌ها هستند.
 
به گفته وی،‌ جشن امضای کتاب بایکوت، جشن امضای کتاب من آدم دیر رسیدن بودم، جشن امضای کتاب چیزایی هست که نمیدانی، جشن امضای کتاب شین مهربان و جشن امضا کتاب جنگجوی ظریف نیز در فهرست برنامه‌ها قرار دارد.
 
سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
این مطالب را به اشتراک بگذارید: