بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بخش‌های مختلف نمایشگاه

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز (یکشنبه ۸ اردیبهشت) با حضور در مصلای امام خمینی (ره) از بخش‌های مختلف سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین نمایشگاه‌های فرهنگی دنیا بازدید کرد.
 
در این دیدار، مهدی اسماعیلی‌راد؛ معاون اجرایی نمایشگاه کتاب تهران، علی فریدونی؛ مدیرکل دفتر مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزرات فرهنگ و ارشاد، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا ایزدپناه؛ عضو هیات مدیره موسسه خانه کتاب و نیکنام حسینی‌پور؛ مدیرعامل موسسه خانه کتاب صالحی را همراهی می‌کردند.
 
سیدعباس صالحی در دیدار از سالن ناشران عمومی واقع در شبستان به راهروهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ رفت و علاوه بر بازدید از غرفه‌‌‌ها، از کتاب‌های آن‌ها بازدید کرد.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین به سالن کارنامه نشر در نیم‌طبقه شبستان رفت و در این غرفه گزارشی از آمار تازه‌های نشر در سال ۱۳۹۷ به وی ارائه شد. مروری بر کتاب‌های برگزیده جشنواره‌های کتابی، همچنین آثار برگزیده این حوزه از دیگر بخش‌هایی بود که سید عباس صالحی از آن‌ها بازدید کرد.
 
همچنین بازدید از غرفه ناشران کشور افغانستان که در نیم‌طبقه دوم شبستان حضور دارند،  یکی دیگر از برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.
 
صالحی در پایان به سالن ناشران دیجیتال در طبقه اول رواق شرقی مصلای امام خمینی (ره) رفت و از نزدیک با فعالیت دست‌اندرکاران نشر الکترونیک و دیجیتال آشنا شد.

وی از بخش‌های مختلفی مثل پارک علوم، پایگاه خبری بهایی‌شناسی، کتاب‌پلاس و .. بازدید کرد و با برخی از نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های کتابی که در این بخش برای اولین‌بار عرضه شده‌اند آشنا شد. 
 
سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن؛ توانستن است» تا ۱۴ اردیبهشت هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در مصلای امام  خمینی(ره) برپا است.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: