اهدای ۱۰۰ جلد کتاب گویا به کتابخانه انجمن نابینایان بوشهر

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این آیین گفت: فرهنگ مهم‌ترین مولفه یک جامعه و کشور است که توجه و نگاه ویژه به آن موجب رشد و پیشرفت می‌شود.

به گفته فاطمه کرم‌پور، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر به‌عنوان متولی فرهنگ و هنر وظیفه دارد با برگزاری برنامه‌های متنوع همه افراد جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان را با مسائل فرهنگی به‌خصوص فرهنگ کتاب و کتابخوانی آشنا کند.

وی در پایان با ابراز خرسندی به‌دلیل حضور در جمع انجمن نابینایان استان، یادآور شد: تمام تلاش خود را برای تجهیز و تکمیل این کتابخانه تا پایان سال انجام خواهیم داد.

مسئول انجمن نابینایان نیز در این آیین گفت: این کتابخانه با کمک خیّرین راه‌اندازی و ازسوی شرکت سامسونگ تجهیز شده است که امیدوارم با نگاه ویژه مسئولان و کمک‌های دیگر افراد جامعه آمار مطالعه را میان نابینایان افزایش دهیم.

مجتبی ناطوری‌زاده در پایان با اشاره به اینکه کتاب خواندن تنها اقدامی است که به انسان ضرر نمی‌رساند، افزود: هر چقدر میزان مطالعه فرد بالا رود، موجب افزایش سطح دانایی او می‌شود و انسان را صاحب نظریه می‌کند.

همچنین در بخش پایانی این برنامه کتاب «حکایت دولت فرزانگی» با حضور عبدالله رئیسی، شاعر، منتقد و پژوهشگر حوزه ادبیات فارسی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
 

این مطالب را به اشتراک بگذارید: