امکان دریافت زينك برای ناشرانی که حواله آن‌ها باطل شده است

غلامرضا شجاع، مدیرعامل تعاونی لیتوگرافان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به روند توزیع زینک در این تعاونی توضیح داد: حدود یک هزار و ۲۰۰ ناشر از سوی معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط فهرست شركت تعاوني آشنا برای دریافت زینک به تعاونی معرفی شدند که از میان آن‌ها یک هزار و ۱۰۰ و اندي ناشر زینک خود را از لیتوگرافی‌هایی که به آن‌ها معرفی شده بود دریافت کردند.

وی با بیان اینکه حدود ۱۰۰ ناشر هنوز زینک‌های خود را دریافت نکرده‌اند، گفت: حواله این ناشران باطل شده است اما اگر هنوز شرایط دریافت زینک را داشته باشند و به هر دلیلی اطلاع رساني  درباره دریافت زینک به آن‌ها نشده است می‌توانند از طريق ليتوگرافشان به شرکت تعاونی مراجعه کنند. 

شجاع افزود: ما در شرکت تعاونی طی تعامل با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دریافت زینک با قیمت دولتی به ناشران اقدام می‌کنیم و تاییدیه‌های مربوط به آن را دریافت می کنیم تا همه ناشران معرفی شده بتوانند از این زینک‌ها بهره‌مند شوند.

وی با رد برخی شایعات درباره قيمت گران بودن زینک‌هاي تعاوني عنوان کرد: این زینک‌ها یکی از باکیفیت‌ترین نوع زینک‌های چینی از برند «ها گو وانگ» هستند که با قیمتی حدود ۱۰ تا ۱۱ هزار تومان در میان ناشران توزیع شدند و زینکی که حدود ١٣ هزار تومان بوده مربوط به شركت ديگري بوده كه ما فقط توزيع كننده بوده‌ايم.

به گفته شجاع، بهای زینک‌هایی که تاکنون توزیع شده است از میان همه شرکت‌ها و واردکنندگانی که طی این مدت نسبت به واردات این کالا اقدام کرده‌اند مرغوب‌تر و ارزان‌تر بوده است.

ankara escort

این مطالب را به اشتراک بگذارید: