استاندار خوزستان مثل یک دانش‌آموز کتابخانه‌گردی کرد!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، غلامرضا شریعتی امروز ۱۸ اسفند ماه در برنامه موسوم به «کتابخانه‌گردی» که همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی در سراسر کشور برگزار شد، در کتابخانه عمومی شهدای مدافع حرم منبع آب اهواز حضور یافت.

وی با بیان اینکه هرچه بتوانیم فرهنگ کتابخانه‌گردی و کتابگردی را ترویج و گسترش دهیم، به آگاهی و دانایی‌بخشی جامعه کمک کرده‌ایم، گفت: امروز به مناسبت سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی، اداره کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کتابخانه‌گردی را در دستورکار قرار داد که دانش آموزان زیادی از کتابخانه‌ها بازدید کردند و ما هم به عنوان یک دانش آموز آمدیم کتابخانه گردی کنیم.

استاندار خوزستان با اشاره به استقبال خوب دانش آموزان این منطقه از بازدید طرح کتابخانه‌گردی، این حرکت را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: حرکت کتابخانه‌گردی بسیار ارزنده و جهت بخش به امر مطالعه در سطوح مختلف جامعه است. محور توسعه دنیا، دانایی محوری و تولید علم است و هر کشوری تولید علم بیشتری داشته باشد، سهمش از درآمد جهانی زیادتر می‌شود و به تبع آن، سهم بیشتری از ثروت دنیا را می‌تواند برای مردم کشورش اختصاص دهد.

شریعتی اضافه کرد: باید زمینه پژوهش و تحقیق در زمینه کتابخوانی و گسترش آن را در کتابخانه‌های مناطق مختلف، به خصوص مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌ای را مدنظر قرار هیم.

وی گفت: با تلاش در مسیر کتابخوانی می‌توانیم و بهره لازم را در حوزه‌های مختلف برده و جامعه را به سمت تولید علم بیشتر و رهنمون کنیم.

kastamonu escort

این مطالب را به اشتراک بگذارید: