کتاب ” مردان مریخی، زنان ونوسی ” نویسنده: “جان گری ” ترجمه: حسین مطیع توسط انتشارات بوکتاب چاپ گردید.

 

 

John Gray جان گری

جان گری، نویسنده کتاب “مردان مریخی، زنان ونوسی” تفاوتهای بنیادی زن و مرد را بررسی کرده است و در کتاب معروف خود، این تفاوت هارا بیان کرده است.این کتاب در سراسر دنیا کتاب مرجع آموزش زناشویی است. به احتمال زیاد همه شما در باره آن شنیده باشید یا شاید بارها آنرا خوانده باشید.شاید بارها آرزو کرده اید ای کاش مرد ها هم این کتاب را می خواندمد.

این کتاب باعث شد همه ما متوجه بشویم که در قرن بیست و یکم، دیگر لازم نیست دنبال اثبات این مساله باشیم که زنها میتوانند بخوبی مردها از عهده کارهای مردانه بربیایند. لازم نیست که زنها رفتاره مردانه را در پیش بگیرند و لازم هم نیست از مردها انتظار داشته باشیم که زنانه فکر و رفتار کنند.مردی که زنانه فکر میکند و زنانه رفتار میکند و زنانه ارتباط برقرار میکند، به دل هیچ زنی نمینشیند. حتی آنهایی که این مسائل را تبلیغ میکنند.

در قرن بیست و یکم اجازه میدهیم که زنها زن باشند و مردها مرد. از تفاوتهای بین دو جنس لذت میبریم و قبول می کنیم که ما دو جنس مکمل و مقابل هستیم و نه دو جنس مخالف و متضاد. میپذیریم که مردها مریخی و زنها ونوسی هستند.

جان گری یک مشاور، مدرس و نویسنده آمریکایی است. کتاب معروف و نوشته ایشان “مردان مریخی، زنان ونوسی” که به انگلیسی ”  Men Are from Mars, Women Are from Venus” میباشد.

کتاب حاظر توسط آقای حسین مطیع، مترجم، نویسنده و مدیر مسئول انتشارات بوکتاب ترجمه گردیده است. این اثر ترجمه در ۳۶۸ صفحه رقعی به چاپ رسیده است. مترجم در ترجمه این کتاب تلاش بر آن داشته تا نهایت اصل امانتداری در ترجمه متن انگلیسی و اصلی کتاب را رعایت کرده و به زبان بسیار ساده و شیوا حق مطلب را ادا نماید.

کتاب فوق شامل سیزده فصل بوده که کل محتوای کتاب حول محور روابط زناشویی و نحوه برقراری ارتباط بین زن و مرد و شناسایی لایه های درونی این دو جنس مخالف میباشد.

این مطالب را به اشتراک بگذارید:

2 comments on “کتاب ” مردان مریخی، زنان ونوسی ” نویسنده: “جان گری ” ترجمه: حسین مطیع توسط انتشارات بوکتاب چاپ گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *