ترجمه کتاب ” رازهای ده گانه موفقیت ” نویسنده: “باربارا دی انجلس ” ترجمه: حسین مطیع توسط انتشارات بوکتاب چاپ گردید.

Barbara De Angelis

باربارا دی آنجلیس (به انگلیسی: Barbara De Angelis) روان‌شناس، مشاور روابط، سخنران و نویسنده در زمینه رشد شخصی است.

آثار باربار از پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی است که بیش از ۸ میلیون نسخه از آن فروخته شده‌است و در سراسر جهان به بیشتر از بیست زبان به چاپ رسیده‌است. اولین کتاب او، “چگونه می‌توان عشق ورزید؟ ” یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های زمان خود شد؛ و برنده جایزه Infomercial به عنوان بهترین کتاب سال ۱۹۹۴ انتخاب شد.

کتاب حاضر که یکی از نوشته های باربارا دی انجلس میباشد، کتاب رمز و رازهایی ست که هر انسانی می کوشد آنها را در قلبش جستجو کند و به آنها دست یابد. یکی از آن رازها ، آزادی حقیقی و درونی ست؛ آزادی که اگر آن را از دست بدهید، هیچ گاه نمیتوانید آن را بدست آورید. این آزادی، آزادی ست که از طریق یافتن آگاهی، شادی و رضایت قلبی، می توانید آنرا بدست بیاورید. در حقیقت، میتوانید با کشف شادی و رضایت حقیقی و قلبی به آن دست یابید. هنگامی که به این امر وقوف یافتید، باید آن را تا پایان عمر حفظ نمائید.آنچه باید بدانید این است که، این آزادی همان شناسایی چارچوب چه گونگی ایجاد محور اعتماد به نفس روحی و احساسی میباشد.

Hossein Motie

کتاب حاضر توسط آقای حسین مطیع مترجم و مدیر نشر بوکتاب به زبانی ساده و روان در ۳۹۲ صفحه ترجمه گردیده است. مترجم کتاب به نقل از نویسنده کتاب بیان می کند:” حدوداً دو سال طول کشید تا بتوانم این کتاب را آماده کنم و در اختیار خوانندگان قرار بدهم. بسیار مشعوفم که می توانم چنین کتاب ارزنده ای را به خوانندگان عزیز تقدیم نمایم.همه انسان ها همواره در طول زندگی برای یافتن حس واقعی رضایت به طور آگاهانه یا نا آگاهانه در جست و جوی چیزی هستند که احساس میکنند آن را گم کرده اند.در این کتاب خوانندگان میتوانند به بسیاری از این احساسها و سئوالات جواب خویش را بیابند”.

این مطالب را به اشتراک بگذارید:

27 comments on “ترجمه کتاب ” رازهای ده گانه موفقیت ” نویسنده: “باربارا دی انجلس ” ترجمه: حسین مطیع توسط انتشارات بوکتاب چاپ گردید.

  1. Wow, fantastic weblog layout! How lengthy have you
    ever been running a blog for? you make blogging glance easy.

    The whole look of your web site is fantastic, as
    smartly as the content material! You can see similar here sklep

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *