انگیـزه

نویسنده
حسین مطیع
مترجم
------------
تعداد صفحات
160 صفحه
سال نشر
1396
قطع
رقعی
ناشر
بوکتاب
شابک
978-622-6518-05-5
قیمت
150000 ریال

انگیـزه

Motivation

انگیزه چیست؛ راه‌های افزایش انگیزه در زندگی

انگیزه چیست؟ شاید شما نیز تجربه‌های فراوان از تصمیماتی داشته باشید که اخذ کرده‌اید اما نبود انگیزه لازم باعث شده اجرای آنها را هر روز به روزی دیگر موکول کنید و سرانجام وقتی که عزم خود را برای انجام آن تصمیم جزم کرده‌اید با کمال تعجب ملاحظه نموده‌اید در میانه فصل تابستان دچار یک سرماخوردگی شدید شده‌اید که مانع از اجرای تصمیم گردیده است چه چیز مانع از اجرای تصمیم شما شده است؟ کمبود انگیزه در زندگی، نبود مشاوره‌های روانشناسی و یا عواملی دیگر؟ انگیزه همان نیروی درونی است که انسان را به انجام کارهای سخت در زندگی وا می‌دارد. به اون قدرت می‌دهد تا با تلاش هر چه تمام تر در انجام کارهایش جلو برود.

چرا از انجام دادن تصمیمات خود ناتوان هستیم؟ نبود انگیزه!!!

احتمالا گمان می‌کنید این تنها شما هستید که از اجرای تصمیم‌تان در زندگی ناتوان هستید احتمالا بارها خودتان را به خاطر نداشتن همت و پشتکار نکوهش کرده اید. پاره‌ای از این تصمیمات هستند که در زندگی شما اهمیت فراوانی دارند و پاره‌ای دیگر ممکن است مربوط به مسائلی کوتاه مدت و گذرا باشند اما به نظر می‌رسد شما در هر دو مورد به یک اندازه فاقد انگیزه باشید.

دلیل اصلی ناکامی‌های خود را بدانیم!!!! بسیاری از ما انجام کارها و اموری را آغاز می‌کنیم اما پس از مدتی شکست در برنامه‌ها و تصمیمات مان را می‌پذیریم، اگر پاسخ این پرسش را نمی‌دانید باید بگوئیم ما در دنیای حقیقی شکست میخوریم زیرا حتی قبل از آنکه بخواهیم کار خود را آغاز کنیم در ذهن خود شکست را پذیرا شده ایم. نداشت انگیزه دلیل اصلی شکست در زندگی می‌باشد.

نداشتن انگیزه مساوی با شکست است

شما تا چه اندازه با این گفته موافق هستید ولی این موضوعی ست که حقیقت دارد خواه ما آنرا باور داشته باشیم و یا نداشته باشیم. احتمالا قبل نیز این جمله را شنیده‌اید که برای موفقیت در کار لازم است که به طور مداوم به خود تلقین کنید موفق خواهید شد و به احتمال زیادتر دوباره از خود و به حق پرسیده‌اید که چطور تلقین این امر که شما فردی ثروتمند هستید ممکن است باعث گردد شما واقعا ثروتمند گردید. اما آنچه در این خصوص به شما گفته شده است در واقع بیانی ناقص و نا شیوا از قانونی ست که ما از آن به نام قانون جذب نام می‌بریم.

این مطالب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *